Frida: Njurbäckenimflamation

Jag är inte bitter....

Sitter hemma på en lördag och det är inte vilken lördag som helst utan det är stadsfesten lördagen. TJOHOO!!!
Känns väl sisådär!

Anledningen till att jag är hemma är att jag har fått njurbäckenimflamation och mår riktigt kast! Har ont i magen, febrig och ont i huvudet. Inte kanon.
Men det värsta är inte att jag missar den just här kvällen (den kommer ju igen nästa år) tro det eller ej, utan faktumet att jag ska sitta inne och inte röra på mig eller träna får mig att vilja spy av ångest! Jag kommer att bli fullkomligt galen.

Ska käka penselin i en vecka, så det blir ju iallafall max dom dagarna jag vilar. Kommer räkna ner, tro mig!


Ska lägga mig i sängen igen och titta på fler grymt dåliga tv program som sänds på tvn ikväll ;) Haha vist låter jag bitter!

Ha en super bra kväll till er alla andra som är på stan och röjer!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Krya på dig!

2010-07-12 @ 00:12:38
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0