Tina - Årets första lyxshake

Jobbarhelg för min del och delad tur både lördag & söndag, lyckades sova i princip hela tiden mellan mina pass idag vilket kändes rätt onödigt med tanke på vädret. Så efter jobbet mötte jag upp bästa grannen Jeggis på Max där vi köpte en lyxshake & delade på sen cyklade vi till älven, tittade solnedgången och sörjde att vi jobbar i helgen. När jag kom hem tog samvetet över så det blev ett litet gympass. Jag chockerar mig själv och gör 100 sit-ups i sträck och skulle ha kunnat fortsatt men jag kände att jag vill gärna kunna röra mig som en vettig människa på stadsfesten (nästa helg!!!!!!!!!!!!!!).

Har ställt väckaren lite tidigare än vad jag egentligen behöver imorgon, ska försöka ta mig ut på en löptur innan jobbet. Lycka till säger jag bara... Hoppas även på att kunna spendera min rast ute i solen imorgon!
Jag diggar egentligen inte EMD men den här var rätt skön! Lagom för att varva ner nu på kvällen/natten.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0