Tina - Arlanda

Sitter just nu på arlanda och fördriver tid. Resan har börjat och jag har längtat så det räcker och blir över! Jag är rätt sliten men i morgon när jag ligger vid poolen och glassar kommer det vara värt det. Vi färdas hit och dit och det är en hel del olika turer.

Buss Skellefteå-Umeå
Taxi Umeå C-Umeå Flyplats
Flyg Umeå Flygplats-Arlanda
Tåg Arlanda-Stockholm C
Tåg Stockholm C-Nyköping C
Buss Nyköping C-Skavsta
Flyg Skavsta-Girona
& sist men inte minst blir det en härlig färd med husbilen från Girona till Lloret de Mar där vi anländer vid 12-tiden imorgon!

Gissar att uppdateringen från min sida kommer vara rätt off, ska verkligen njuta av min semester!


LEV OCH MÅ

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Saknar era inlägg, tina om du inte skriver här när du är i norge så måste du skaffa dig en egen blogg!

2010-08-12 @ 15:47:04
Postat av: Tina

Stumpan dom kommer! Och jag kommer garanterat uppdatera när jag är i norge :) Saknar lite motivation för tillfället, mycket annat i tankarna!

2010-08-12 @ 17:04:06
URL: http://trekaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0