Tina - Att rocka loss i Piteå

Vi anlände i Piteå vid 2-tiden och styrde kosan in mot staden efter att ha installerat oss lite på hotellrummet. Inget överdrivet shoppingsuget gäng vilket jag tackar för, men vi var som småstressade att hinna tillbaka till hotellet för att göra oss klara för kvällen som skulle bestå av en western show och middagsbuffé.

Väl där var maten till belåtenhet och showen likaså, vi lyckades få dubbelt upp av underhållning med ett gäng vid bordet intill som var väldigt danssugna och underhållande! Lite tokigheter var en självklarhet så vi lurade artisterna i showen att jag fyllde år så då sjöng dom + lite publik för mig och som present fick jag mig en drink ;)

Kvällen fortsatte på puben där det var trubadur och vi sjöng med, alla skrattade åt oss men då sjöng vi bara mer & högre!




Denna gentleman kom och grattade mig och sen rockade vi loss på dansgolvet med han och hans vänner!


"Födelsedagspresent"


PUSS









Underbar hotellfrukost & en dag på stranden och besöket var fullbordat ;)

Ikväll är det innebandy som gäller och sen ska jag färga utväxten, kanske för sista gången?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Underbara bilder Tinisen :)

2010-07-06 @ 21:30:15
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0