Tina - Flytten närmar sig

Jag skulle inte kalla det här en toppendag, har mest tvättat inför Spanien och stressat upp mig, säkert i onödan. Men det är massa som måste fixas med bussar och anslutningar till flyg och det var inte det lättaste.. Så humöret är inte på topp, har även börjat packa ur mitt rum hemma i Örviken och så många minnen och känslor dyker upp & jag blir alldeles blödig. Hur ska detta gå...

Dagarna framöver är rätt fullspäckade.
Fredag - Jobb 13-21 sen födelsedagsfirande hos Frida
Lördag - Jobb 7-20 sen packa det allra sista och göra klart allt
Söndag - Jobb 8-13 sen skynda hem och hämta grannen som skjutsar oss till bussen till Umeå som går 14.00. Resan börjar och vi ska hitta fram och tillbaka och hitta ställen att fördriva tid på innan flyget går 06.30 från Skavsta på måndagmorgon.
Det vrider sig i magen när jag tänker på allt.
Ska krypa ner i sängen och se nästa veckas avsnitt av Fringe eftersom jag missar det. & helt plötsligt börjar jag sakna pappa...
Dagens tumme upp (om man räknar bort att jag är nån tusenlapp fattigare) är väl att jag inhandlat en garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0