Tina - Grattis Frida!

Idag har världens bästa Frida Norström fyllt år så hon har bjudit på kalas med kakor, pajer, kladdkaka och tre tårtor (helt sinne)! Lekar och annat kul var anordnat men pricken över i:et var den klassiska fiskedammen i slutet av kvällen. Men jag måste säga att den här tjejen är en hejare på att fixa, dona och planera för att andra ska få en trevlig stund och hon lyckas alltid! Nog för att jag känner mig 10 kg tyngre och tjockare än någonsin så klagar jag inte för en sekund ;)

Psyket är på botten och jag har ångest över det mesta & är lagom stressad över mitt liv. Söndagen går inte lösa på ett bättre sätt än att jag och John får strosa runt i huvudstaden mellan 01.50-03.30 mitt i natten eftersom inget är öppet och vi har som ingenstans att ta vägen. Jobb imorgon 07.00-20.00, vem har ångest över att hon ännu inte sover? Pax jag. Vem kommer vara utslagen imorgon? Pax jag.
Näe, en vecka med familjen är precis vad jag behöver just nu och jag tror jag aldrig längtat så mycket på att få fara till älskade Spanien och Lloret de Mar.
White flag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0