Tina - packningen/rensningen har börjat

Har spenderat senaste dygnet i örviken, passat på att umgås med mamsen & papsen. Har även städat ur min garderob här hemma, lyckades fylla två sopsäckar & mer kommer det nog att bli. Jag har som svårt att förstå det, men det är mindre än 2 månader kvar innan jag flyttar och innan det ska jag hinna med massa annat så tiden kommer att rusa iväg!

Först tänkte jag att jag åker iväg med kläder, smink och sånna småsaker. Nu inser jag ju att det kommer bli så mycket mer än det eftersom det är dyrare i Norge borde jag inhandla saker som micro, garderob, köksprylar m.m. innan.


Family

Ikväll är det Eclipse som gäller och jag taggaaaaaaaar!!

HADE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0