Frida: Canon

Hej hallå god afton!

Ikväll har jag bara tagit det himla lugnt och slappat framför tv tillsammans med Marica. Det var sjukt skönt och mycket pågrund av att jag var tränings ledig idag! Tjooohooo. Men imorgon börjar processen om igen. Fast ska man bli bra så måste man väl träna antar jag :) så då är det värt det alla dagar i veckan!

Tänkte även passa på att berätta om en av mina studentpresenter. Jag fick nämligen en kamera av mamma, pappa, farmor, farfar och Jocke. En Canon EOS 1000 D. Det funkar alldeles utmärkt och används flitigt! Troligtvis kommer jag nog lägga upp mer bilder från och med nu. Det blir väl kanske lite roligare än att bara läsa om mitt tjat om livet ;)


bland annat har bilderna från midsommarn tagits med mitt nya stjärnskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0