Tina - Hemmaa i älskade Skell

Jag ser att Frida inte varit alltför aktiv men det har ju som sagt varit studenttider! Själv har jag varit helt utan internet och känt mig rätt ovetande om vad som hänt här hemma. Dags att uppdatera sig lite. Själv har jag spenderat över en vecka i Oslo som jag nu kan avslöja kommer vara min hemstad i höst/vinter! Kollat läget lite och även skrivit på för Sveiva. (För er som inte vet så är det ett innebandylag ;) ). Så i augusti åker jag till Norge för att spela innebandy och pricken över i:et är nog att jag ska få bo med världens bästa Amanda Hägg!
Nu ska jag få nått gjort, har en hel del att packa upp osv...
Kommer med bilder senare när jag har mer tid men jag kommer vara rätt uppbokad närmaste dagarna!
HYGGLI (som dom säger i norge)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det låter sjukt spännande med ditt äventyr nu till hösten. Hoppas att man får fortsätta följa er båda två på den här bloggen då också :) Kramar

2010-06-16 @ 15:51:10
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0