Tina - Tillbaka i Svea rike på kortvisit

Sitter för tillfället på arlanda i älskade hemlandet efter 10 dagars resande som inehöll det mesta och det absolut bästa! Inte ett enda missnöje eller tabbe på hela resan och ALLT blev bättre än väntat. Vi fick en resa som inehöll i pricip alla typer upplevelser:

-Schweiz
-Cup
(som vi förövrigt vann med en 6 kilos skinka som pris ;))
-BBQ kväll
-Sol & bad vid pool
-Besök på chokladfabrik
-Strosa i mysiga städer
-Tågluffning
-Roadtrip
-Alperna
-Milano
-Shopping
-m.m.

Helt enkelt upplevelser man sent glömmer!

Men inte sticker jag hem med flyget ikväll för det inte, utan om 1 timma sitter jag på bussen till Oslo och spenderar typ en vecka där. Blev hastigt bestämt just innan vi checkade in innan vi for till Schweiz. Impuls, precis som livet ska vara! Att jag får träffa efterlängtade Amanda Hägg gör inte saken sämre :)

Nu ska jag avrunda och försöka lokalisera nästa avgång. Tyvärr kommer jag inte ha så stor tillgång till internet i Oslo så det kommer nog fortsätta vara rätt dött från min sida men när jag kommer hem så kommer garanterat bilder :)

CIAO

Kommentarer
Postat av: jennifer

Låter som att ni haft det helt underbart! Ett plus med skinkan ;)

Puss puss

2010-06-07 @ 16:46:53
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0