Frida: Dag 3

Idag har vi tränat allt mest. Sammanlagt 4 timmars träning i benen känns faktiskt inte jätte farligt, tack och lov!
Förkyldningen känns lite bättre idag också, vilket är himla skönt. Fast i morse var jag lite osäker på hur dagen skulle sluta, hade nämligen ingen röst:S Men allt gick bra som sagt!

Annars har vi inte gjort så mycket idag, ätigt, vilat, haft teori och tränat två träningar :)
Sen avslutades just kvällen med lite Skippo mot Elin, Ida och Hanna, då kan jag ju även tillägga att jag var en värdig vinnare...eller hur det nu var ;)


Här kommer iallafall några bilder från min super braiga kamera...........från gårdagen :)
















Nu säger jag godnatt
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0