Frida: Dag 7

Heeeej!!

Idag har vi spelat mot Lettland. En match som slutade 31-0 till oss, det gick väl helt okej ;) Själv gjorde jag nått poäng, bland annat en straff. Den "nya" straffen jag tränat in, och då menar jag inte lobben och fejkskottet ;) Utan den Arash lärde mig.

Efter matchen for vi på SPA, skönt som faan! Bubbelpool, kallvatten dopp, bastu och ångbastu plus gott sällskap!! :)

Nu är det godnatt för fredag :)
Sovgott
Puss&Kram



Rektorn på skolan och vår tolk

Matsalen på skolan

Ida leker på fritids

Fortfarande svarta talvan längst fram i klassrummet

Gröönt gräs!

Deras idrottsplats på skolgården

Här visar Michell, Cassy och Anna hur man skjuter slagskott


Så där ja, nu är bilderna från gårdagen inlagda. När vi besökte skolan och var med på gympa lektionen och visade upp oss lite ;) Det var trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0