Frida: Fredag förmiddag

Har haft en sjukt härlig morgon, en sån där som man bör unna sig oftare men aldrig har tid för.

Allt började med att klockan ringde 09.00, precis som planerat. Jag sträckte på mig, myste lite i sängen medan jag läste smsen jag fått. Älskar verkligen att vakna på morgonen och ha fått sms under natten eller morgonen, och sedan märka det när man vaknat. Iallafall så steg jag upp, åt frukost, satt lite vid datorn och surfade. Vid 10 bestämde jag mig för att fara ut och springa. Jag sprang till eddahallen där jag gymmade i en timme, sedan sprang jag hem igen. SKÖNT att röra på sig måste jag säga!! Har verkligen legat på lat sidan sen jag kom hem från Tjeckien. Men nu är uppehållet över :)

Nu sitter jag och väntar på att ansiktsmasken och hårinpakningen ska do it's magic!
Grymt skön förmiddag helt enkelt och den kommer fortsätta i samma spår!
Ska in till stan sen för att kika på om Skellefteå stads balklänningsutbud är något att hurra för. Sen blir det kanske att svänga förbi Sun tan, måste bättra på brännan. För jag är vit, sååå vit!



Hade gärna varit lika brun som jag var när jag kom hem från Indien nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0