Frida: Matchdag

Heeeej allesammans!

Idag är det match dax och jag är taggad till 1000!! Ska gå in i första bytet och lägga ribban genom att hänga en kasse direkt! Eller rättare sagt ska jag ska försöka göra det ;) Min magkänsla inför den här matchen känns ändå bra, men trots de så kommer hård jobbet måsta tas i varje byte.

Ikväll lägger jag in lite bilder från dagen, om jag orkar. Vi spelar trots allt till klockan 22, haha och det är näst intill läggdax här då :) annars kommer bilderna in imorgon. Vi har nämligen varit på en Tjeckisk skola idag och varit med på en gympa lektion och visat upp innebandy. Det var ganska intressant faktiskt, det finns faktiskt en del likheter med den svenska skolan. Men jag berättar mer om det senare, när jag lägger in bilderna! :)

Nu ska jag vila lite, sen blir det att förbereda sig inför matchen som alltså är kvart i 8 ikväll :)
Kraam till er alla som håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0