Frida: Tisdag

Tjeenamors!

Kom just hem från skolan, eller från stan kanske jag ska säga. Åkte nämligen förbi Ateljé Elisabeth Viktoria nyss för att kolla om det gick att beställa hem eller boka klänningnen (som jag visade igår). Men icke sa nicke! Ska iallafall förbi på torsdag och kika om deras exepertis kan fixa min nuvarande klänning.

På skolan idag betade jag av 2 engelska nationella. Om det gick bra? Engelska är väl inte mitt bästa ämne om jag uttrycker mig så. Känns iallafall skönt att fått det bort gjort!! Ska göra nästa på torsdag, håll tummarna på att det ska gå bättre!!

Nu blir det mer plugg, naturkunskap (inte heller super ämnet för min del) Det krävs därför krävs det sjukt mycket pluggande, för att något alls ska fastna. Blir iallafall att sitta på atlanen och få ta del av lite sol idag. Tack och lov!

Kvällen kommer nog fortsätta i samma tema, plugg, plugg, plugg. Sen blir det förhoppingsvis lite träning också. Ingen som har lust att hänga med ut och springa? Ring eller smsa mig i så fall!! Behöver verkligen träna men har noll motivation att fara ut och träna själv. Så om någon snäll själ känner likadant, call me!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0