Frida: Upptagen

Sorry hörrni ni att jag varit på upptagen och totalt prioriterat bort bloggen. Sån tur att Tina är tillbaka och styr upp när jag är som dåligast!

Jag har bara njutigt av min familj och pojkvän sedan jag kommit hem eftersom jag varit borta från dem ett längre tag (jaaa 10 dagar är länge!!!). Papsen har även fyllt år, vågar inte skriva hur gammal gubben blivigt men ett år äldre = ett år klokare som vi brukar säga istället för att påpeka den exakta åldern ;) Av mig och Jesper fick han en t-shirt från t-shirt store. Vi hade även klurat ihop ett rim:

Gammal och go men i sinnet är du tjugo, sätt på dig den här blir du både tajt och fin, och med din rutin, lär du få varenda blondin! Då kan du med ditt adrenalin, och hennes rödvin, sluta med att dra ner din blåa rullgardin!


Alla kanske inte anser att det är ett speciellt bra rim, men min pappa fullkomligt älskade det, verkligen hans humor!!

Sedan har jag även shoppat lite under dom här dagarna jag varit hemma. Är nämligen i ett stadium där jag vill ha ALLT! Och jag är såå shoppingssugen men nu är pengarna slut :( kanske lika bra, då handlar jag inget mer iallafall!

Jag har inkasserat ett linne, två nagellack (blå och rosa), hårfärg, en tub bh och tre par trosor.



Berättar senare ikväll om min bal kris...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0