Tina - "När man är ung ska man leva livet."

Jag är hemma efter helgen och jag lever, trots att vissa tvivlade på att vi skulle göra det efter att ha kört till Hemavan med sommardäck. Helgen i sig hade inte många tråkiga stunder men vem kan ha tråkigt med pulverpumorna och bihanget? ;) Bartömning och allmänt trevligt, 5 av 5 toasters!

Jag har mest bara jobbat sen jag kom hem, igårkväll var jag så trött att jag däckade i soffan halv 10 och fick mig 13 timmars härlig sömn. Idag har jag försökt vara en snäll dotter och diskat, tvättat och lagat mat sedan jobbat.










Det blev lite för tufft för vissa efter en hel helg med Pulverpumorna ;-)

Dagens bästa nyhet är att jag kommer att få en ny granne våningen ovanför! Jeggis flyttar in nån gång inom en förhoppningsvis snar framtid & det kommer bli king king king.


HELLO NEIGHBOUR

NIGHT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0