Tina - 1 vecka kvaaar!!

Vädret är älskat och efterlängtat men tyvärr har jag inte fått njuta av det alltför mycket eftersom jag har jobbat hela dagarna. Har hunnit sola 2 timmar idag, that's it. Det sägs att skadeglädje är den enda sanna glädjen så jag ber för dåligt väder i helgen eftersom det blir fortsatt jobb för min del. Det blir 10 dagas jobb i sträck, sen en ledig dag innan vi om precis en vecka åker iväg till Italien/Schweiz!

Angående min dåliga uppdatering så har jag inte lyckats få internet att funka på min nya dator och har pga jobb inte hunnit gå in på telia och fixa det. Efter ett besök hos syster Linda (som fick en liten Sixten i Onsdags, GRATTIIIIIIS!!!) befinner jag mig just nu i Örviken där jag har agerat grillmästare och faktiskt lyckats. Ikväll kommer jag förmodligen vara megatråkig och bara ta det lugnt för det känns som att en förkylning ligger och lockar runt hörnet

Jag kan nu offentliggöra att jag kommer att lämna Skellefteå stad efter sommaren för nya äventyr! Vars jag ska flytta kommer jag inte att avslöja nu men lugn bara, inom sinom tid kommer ni att få veta ;-)


Jag vill ha sommaaaarrrrr


Kommentarer
Postat av: JOAKIM "THE DÄSTROJER"

JAG VET REDAN ALLT SÅ DET ÄR LUNGT!! :)

2010-05-24 @ 14:31:47
Postat av: Jennifer

Vart ska du till hösten, komma hit? ;)

2010-05-26 @ 10:57:39
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0