Tina - 18 dagar kvar!!

Har spenderat kvällen hos Lunkan för att boka tågbiljett från Milano till Tenero, Schweiz där cupen är. Vi har planlagt i princip hela resan nu och börjat disskutera packning och allt möjligt kring & man blir helt klart TTT (Taggad Till Tusen). Det finns mycket som kan gå fel med det är ju charmen med det hela ;-)



Ska försöka vara riktigt duktig i morgon och hinna med en löprunda innan ib-gymn, sen måste jag ringa arbetsförmedlingen, fixa ett nytt pass (hittar inte mitt och gjorde nytt förra året, 400 spänn åt skogen!!), sen en sväng på stan för att hitta något vi skulle kunna använda som matchtröjor på cupen. Förhoppningsvis så har min datorn också kommit, jag längtar efter min pärla!

Sängen lockar!
NIGHT

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fasiken vad najs det där ser ut alltså. Utomhuscup är typ det roligaste som finns :) Du måste blogga därifrån så man får se vad ni hittar på :)

2010-05-11 @ 09:14:59
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com
Postat av: Tina

Vi ska blogga så mycket vi bara hinner :D

2010-05-11 @ 23:58:01
Postat av: Jennifer

Sounds good! :)

2010-05-19 @ 12:14:00
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0