Tina - Butterflies

Helnöjd sitter jag här vid datorn! Än så länge har jag inte mycket att klaga på, måste bara lära mig hur musplattan fungerar för jag lyckas alltid förstora och förminska allt hela tiden. Ganska just hemkommen från en löptur och det känns lovely att komma igång igen. Blev en runda igårkväll också så jag hoppas att det håller i sig ;)

Väcktes förövrigt av norran i morse som undrade hur nästa säsong ser ut för min del men jag hade inte så mycket rolig information att komma med för saken är den att jag vet inte själv. Det finns en hel del frågetecken och för tillfället så känns situationen rätt jobbig. Det är mycket som ska lösas hit och dit för att jag ska få någon slags ordning på det hela. Men det är så det är, vuxenlivet är jobbigt och man ska inte förvänta sig att det blir lättare sa en klok syster till mig en gång i tiden.



Nu ska jag hoppa in i duschen sen ut och kratta innan jag beger mig till jobbet!

SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0