Tina - Hard workwork

Infinner mig på jobbet för tillfället (mamma jag har rast så det är OK att sitta vid datorn), 4 timmar kvar att jobba sen vill jag heeeeem. Jag skippade datorn igårkväll och lyckades ligga i sängen innan 12 & somnade strax därefter, mycket skönt men jag är ändå trött och vill vila. Eller varför inte ut och springa? Eller kanske vila..

Min dator hade inte kommit igår (annars kan jag garantera att jag suttit vid datorn!!!) & jag vet inte riktigt varför det tar så lång tid. Hon kanske hade glömt skicka beställningen...? Men den ska komma på fredag, förhoppningsvis!! Verkar jag irriterad? Gissar ni på Ja så har ni rätt.

Måste återgå till jobbet.
HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0