Tina - Jag sänker priset på skorna

God morgon världen!
Blåsan under min fot är ett faktum och träningen får vänta tills jag kommer till stan där jag får pumpa i gymmet istället. Under natten så har jag även legat och funderat över mina skor jag ska sälja och kommit fram till att jag ska sänka priset! Nya priset är 300 spänn & fortfarande, skicka ett mail till [email protected] vid intresse.

Nu ska jag kila ner och koka ägg och äta frukost. Idag inleder jag fas två i min GI-kost. Efter att ha levt helt utan kolhydrater i över 6 veckor ska jag nu lägga till tallrik med fil & egen müsli + en frukt eller en skiva dinkelbröd per dag och dra ner lite på fettet.

MORSNING KORSNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0