Tina - min dator har anlänt!

& den är mycket fin och jag är då nöjd än så länge :) Var dock tvungen att betala en ny försäkring vilket jag inte direkt hade räknat med...

Det har varit mycket dålig uppdatering i helgen men det finns anledningar och det är bland annat för att jag har gjort en hel del och inte prioriterat tiden vid datorn. Men pappas gamla dator som jag fått låna under tiden har inte velat samarbeta i helgen och har startat om sig om vart annat innan man hunnit göra nått.

Jag tänkte försöka mig ut på en promenad eller löptur innan jag går till kojs ikväll, som det ser ut nu kommer det bli väldigt tidigt även om jag inte börjar jobba förrän 14.00 i morgon men ögonen är på väg att ge vika redan nu. Förhoppningsvis hinner jag föra över allt från den gamla datorn så jag har lite musik och bilder här på den nya skönheten!

SOLONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0