Tina - Någon som är sjukling? Pax jag.

Bloggtorka, -OJA. Men det har varit mycket på gång, jobbade min tionde dag på rad idag och vid sidan om jobb har det varit planering av framtiden, tvätta, packa och kurera. Jag som i princip aldrig (man ska tydligen aldrig säga aldrig...) är sjuk har lyckats dra på mig en förkylning med halsont, täta bihålor och huvudvärk. Har vilat så mycket jag kunnat och inte spenderat mycket tid alls vid datorn förutom när jag letat lägenhet i staden jag emigrerar till i höst!
Har i princip packat klart allt nu, bara några småsaker som fattas och ska inhandlas och jag gissar att jag som vanligt ligger på gränsen till övervikt. & ändå har jag varit jätteduktig och packat sjukt bra! Blir spännande att se vad siffran visar när jag ställer väskan på vågen.
Resfebern har anlänt och jag känner en liten stress i bröstet. Jag som alltid brukar ha resan planerad och klar åker nu iväg med endast 4 nätters bokat boende och har ingen aning om vars jag kommer spendera min tid måndag-fredag. Jag kommer nog bli en hel del erfarenheter rikare!
Nu ska jag packa ihop allt som ligger i högar på golvet ner i väskan så jag kan sova med lite ro i kroppen :)

NIGHTYNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0