Tina - Ny dator!

Fick ett samtal just när jag slutat jobba av en snubbe från OnOff som berättade att min dator inte gick att laga så jag skulle få en ny. Han hade ett alternativ men jag gillade inte riktigt det han hade att erbjuda så jag for upp på OnOff för att kolla vad dom hade för utbud. & denna pärla anländer i början på nästa vecka, jag tycker den var ganska söt!






Halva Rhodosgänget var på besök ikväll och jag gör inte annat än att njuta av deras sällskap! Dom gör mig så glaaaad :D Vi har även börjat luska på en tatuering (mamma blir du nervös nu?), kan bli spännande! Nu är det även bestämt att Jeggis flyttar in 15 juni och jag taggar IKEA & hela köret!

Måste säga att jag saknar the Superstar, men hon sköter sitt jobb och regerar i Tjeckien. YOU GO GIRL! ;-)

NIGHTYNIGHT

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Supersöt dator :)

2010-05-06 @ 12:07:48
URL: http://www.hjortronet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0