Tina - Snart går startskottet

Sparlågan håller på att släckas och snart slocknar jag. Jag tackar mig själv en sån här dag att jag packat klart tidigare så jag inte behövde känna någon större stress idag. Men ändå är jag uppe alldeles för sent och borde verkligen sova för i morgon väntar 10 timmars resande. Men jag känner ingen direkt ro i kroppen... Ivern, nervositeten och längtan får det att bulta lite extra i bröstkorgen, + att resa i ovisshet gör inte saken bättre. Ska jag vara ärlig så har jag faktiskt suttit och letat upp olika boenden på eventuella destinationer (A)
Bilen rullar 08.10 i morgon & väckaren står på 06.30.. Måste hinna duscha, fixa lite med höstens planer och pyssla på här hemma innan jag kan bege mig söderut.
Min kollega till "bloggare" har inte visat sig på ett tag och det kommer förmodligen vara väldigt dött från båda håll närmaste 9-10 dagarna. Ni kan ju inte ha missat att jag åker till Schweiz i morgon (HEHE) men jag ska försöka uppdatera vid möjlighet. Frida begav sig till Stockholm ikväll och fortsätter mot Egypten på lördag.
Leva livet nu ska jag leva livet, ja leva livet, ja leva livet,
Dom ska få se vem dom roat sig med ;-)
SOLONG SUCKERS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0